SZÉLESKÖRŰ MARKETINGKAMPÁNY INDULT TOKAJ-ZEMPLÉN NÉPSZERŰSÍTÉSE ÉRDEKÉBEN

Nagyszabású kampány vette kezdetét a Tokaj-Zemplén térség, mint izgalmas nyári desztináció népszerűsítése érdekében. A Tokaj-Zemplén Fejlesztési Program keretében megvalósult akció célja, hogy a helyi kincsek és látnivalók mellett a gasztronómiai élményeket és a kulturális programokat is kiemeljük, hogy térség az utazók számára elmaradhatatlan úticél legyen.

A kampány egyik alappillérét képezi influenszerek bevonása, hiszen digitális korunkban a közösségi média ereje, és ezáltal a híres tartalomgyártók jelenléte megkérdőjelezhetetlen. Olyan hírességek járják be a térséget, mint Magyarósi Csaba, Tokár Tomi, Ada, Viszkok Fruzsi és Kempf Zozó, és felfedezik fel a gyönyörű tájat, a szőlőültetvényeket és a borospincéket, valamint vízen és kerékpáron is bebarangolják a vidék rejtett szépségeit. Képeiket, videóikat és élménybeszámolóikat megosztják a saját közösségi média platformjaikon, amelyek több százezres vagy akár milliós követőtáborral rendelkeznek. Így széles körben terjeszthetővé válik a térség szépsége és vonzereje, és az emberek inspirációt nyernek, hogy maguk is felfedezzék ezt az egyedülálló helyet. Az első tartalmak már ki is kerültek a világhálóra, és több mint 20 ezer elérést eredményeztek.

A hagyományos média eszközei sem elkerülve jelenleg egy rádiókampány is zajlik a Retro rádióban, amely széles körben terjeszti a Tokaj-Zemplén térség üzenetét. A reklámok főműsoridőben hallhatóak, amelyek révén még több emberrel tudunk kommunikálni és érdeklődésüket felkelteni a Tokaj-Zemplén térség iránt.

Reményeink szerint a sikeres kampány még több utazót inspirál arra, hogy felfedezze Tokaj-Zemplén szépségeit! Érdemes követni őket!

 

 


Kattints ide